Sekretær/receptionist til salgsteamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en sekretær/receptionist til salgsteamet
Så er du struktureret, serviceminded og trives med orden i opgaverne, skal du læse med her.

Hvad handler jobbet om?
Vores kundeservice har meget travlt, og søger derfor en ekstra kollega i stillingen som sekretær/receptionist.

Du skal være receptionist på telefonen, dvs. sørge for at indgående opkald bliver besvaret hurtigt og hjælpe kunderne med simple henvendelser og forespørgsler. Du skal kunne modtage og videregive beskeder og henvendelser til sælgerne, så de kan vende tilbage og spare kunderne for ventetid på telefonen.

I dag er der en person ansat som sekretær/receptionist hos KOED, med denne nyopslåede stilling ønsker vi at udbygge dette team med en person, så sammen med hende, og vores 4 sælgere/kunderådgivere vil du blive en del af et team på 6 personer.    

Sammen din kollega vil du være salgsteamets sekretær, der løser administrative og praktiske opgaver i hverdagen, bl.a. overvågning og opfølgning på online-ordrer, så sælgerne & teknikkerne i højere grad kan fokusere på at hjælpe kunderne, med salg og teknisk rådgivning.

Passer denne profil på dig?
Du er skarp til telefonisk kunde-modtagelse, du er organiseret, og du kan lide følelsen af at udrette ting og hjælpe både kunder og kolleger i mål med deres ønsker.

Som person er du udadvendt og kan tale i øjenhøjde med alle - både vores kunder og dine kommende kolleger – og derfor skal du kunne begå dig på dansk og engelsk i skrift og tale. Dertil er du et ordensmenneske med styr på sagerne, men du behøver ingen forudgående viden om biler og teknik for at komme i betragtning til jobbet.

Sidst, men ikke mindst, har du bopæl inden for overkommelig radius af KOED, eller være klar på at flytte hertil, og naturligvis være mødestabil, fokuseret og fleksibel i dit arbejde.

Ansvarsområder
Kundemodtagelse på telefon
Besvarelse og prioritering af emails
Support til salgsteamet
Overvågning af online-ordrer

Din baggrund
God erfaring med kundeservice
Være diplomatisk og kunne smile i telefonen
Struktur og overblik
Mødestabil

Det med småt
Stillingen er fuld tid (37 timer/uge). Løn forhandles individuelt og efter kvalifikationer. Arbejdsstedet er vores helt nye hovedkontor i det nybyggede industriområde på Romlehøjvej i Kolind.
Mandag-Torsdag 08:00-16:00 / Fredag 08:00-15:00
Der er ikke mulighed for deltidsansættelse.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Henrik Sørensen på henrik@koed.dk

Vi behandler alle indkommende ansøgninger straks og ser gerne stillingen besat hurtigst muligt.

Motiveret ansøgning samt CV og øvrige relevante dokumenter bedes sendt i PDF-format til Henrik via henrik@koed.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Om KOED A/S
Virksomheden er specialiseret i BMW og MINI med salg af reservedele, tilbehør og værktøj, samt fire autoriserede serviceværksteder og en landsdækkende partnerværkstedskæde.

Vi beskæftiger 55 medarbejdere på tværs af vores afdelinger, er markedsledende i Danmark og et stærkt brand i autobranchen. KOED A/S er en del af Hedin Gruppen, der beskæftiger 3.500 medarbejdere i fem lande, og arbejdermed 32 stærke brands indenfor autobranchen.

Virksomheden er desuden ”Great Place to Work” certificeret tre år i træk med en score på
95/100. Læs mere om KOED A/S på koedbmw.com og Hedin Gruppen på hedingroup.com

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

KOED A/S, Nyhåbsvej, 8560 Kolind

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6022049

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet