Administrativ medarbejder til erhvervsenheden

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en administrativ medarbejder, som kan understøtte erhvervsenheden i Stabrand med diverse opgaver.

Erhvervsenheden hjælper nuværende og kommende virksomheder og iværksættere i Syddjurs Kommune. Enheden blev etableret den 1. januar 2023 og flyttede ind i lokaler på Ny Lufthavnsvej i Stabrand overfor Aarhus Airport i maj samme år.

Vi tilbyder 
En stilling i en spændende afdeling, som løser vigtige opgaver for erhvervslivet 
Gode muligheder for at udvikle sig   
Stor variation i opgaverne.

I Administrationen i Syddjurs Kommune har vi et godt arbejdsmiljø og en uformel, livlig tone. Vi har en positiv kultur og en god evne til at løfte i fællesskab.  

Dine opgaver 

  • Mødebookning
  • Kalenderadministration
  • Håndtering af opkald og henvendelser
  • Bestille forplejning og klargøring af mødelokaler
  • Opdatering af hjemmeside
  • Understøttelse af diverse opgaver og projekter i enheden
Din baggrund 

Din formelle uddannelse er ikke afgørende, men vi forestiller os f.eks. en baggrund indenfor administration, handel, kontor eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i en kommune og gerne med service til virksomheder.

Vi lægger vægt på, at du er:
  • Serviceminded og løsningsorienteret
  • Tillidsvækkende
  • Troværdig
  • En holdspiller og god til at samarbejde. 
  • I stand til at bevare overblikket i en travl hverdag.
Derudover forestiller vi os, at du har:  
  • Interesse for kommunal erhvervsudvikling og virksomheders vilkår og behov 
  • Erfaring med dialog og samarbejde med erhvervsliv og virksomheder
  • Gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • Flair for at strukturere og planlægge dine arbejdsopgaver.
Vilkår  

Tiltrædelse den 1. maj 2024. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation.  

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer/uge.  

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte leder af erhvervsenheden Christina Busk på 51 30 45 95

Processen

Ansøgningsfristen er den 12. marts 2024.
 
Ansættelsessamtaler finder sted den 18. marts 2024.

I ansættelsesudvalget: Leder af erhvervsenheden Christina Busk og medarbejdere fra erhvervsenheden.  

Vi glæder os til at læse din ansøgning

Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  

Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).  

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.  

Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.  

Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision og udviklingsstrategi ”Sammen om det gode liv” og i kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.  

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Syddjurs Kommune, Ny Lufthavnsvej 21, 8560 Kolind

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003782

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet