BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at skabe sammenhæng i plejen til borgere i eget hjem gennem fokus på kvalitet, tværfaglighed, kontinuitet og selvbestemmelse?
Vi søger en SOSU-hjælper og en SOSU-assistent til en stilling i dagvagt, hvor der også vil forekomme få aftenvagter efter aftale med dig.
Borgerteam 6 arbejder på at blive et fast, tværfagligt og selvstyrende team, der består af både SOSU-hjælpere, SOSU-assistenter og sygeplejersker samt en fast tilknyttet visitator og terapeut. Alle arbejder i et tæt tværfagligt samarbejde og tilrettelægger plejen for teamets tilknyttede borgere. Borgerteamet har løbende et fokus på et stabilt og godt arbejdsmiljø.
Vi er stolte af og værner om, at kulturen i Borgerteam 6 er at være gode kollegiale sparringspartnere, der giver mulighed for hurtige beslutninger og en tværfaglige analyse af, hvem der bedst skal handle hos den enkelte borger. Det sker særligt på vores ugentlige teammøder.
Kom og vær med!
Vi søger snarest muligt en SOSU-hjælper og en SOSU-assistent, der vil være med i denne udvikling og som brænder for at gøre en forskel kollegialt og for borgerne.
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads i rivende udvikling, hvor åbenhed og dialog er i fokus.
- En gruppe kolleger og en leder, der glæder sig til at byde dig velkommen.
- Fokus på høj faglig kvalitet.
- En grundig og individuel aftalt introduktion.
- At du indgår aktivt i det tværfaglige og rehabiliterende samarbejde.
- At du er omstillingsparat og fleksibel.
- Er god til at arbejde reflekterende og selvstændigt.
- Arbejder målrettet med sundhedsfremme/forebyggelse.
- Har erfaring med IT og er frisk på at lære at bruge nye IT-løsninger og velfærdsteknologi.
- Vi sætter stor pris på at du er åben og nysgerrig – og er klar til at udfordre både dig selv og dine kolleger i en omstillingsproces.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Da vi kører mange kilometer hver dag, er kørekort påkrævet (bil stilles til rådighed).
Ved spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Klyngeleder Birgitte Skovgaard på 29 46 34 26 eller assisterende klyngeleder David Petersen på 21 67 34 08.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansøgningsfrist: den 23. juni 2024.
Vi afholder ansættelsessamtaler den 27. og 28. juni 2024.
Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).
TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.
Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Syddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Syddjurs Kommune, Bugtrupvej 27, 8560 Kolind
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6052687